måndag 27 juli 2009

Idag var det min dag!


Asså, tror inte jag haft en sån här bra dag sen när jag såg den där korv-kiosk snubben bli krossad av sin egna vagn!

Jag har banne mig haft en kanon bra dag! Allt startar på morgonen när jag kommer till jobbet, min dag startar som vanligt, hälsa på chefen, kissa, vatten, kaffe sen sätta mig och snacka med Aras!
Men så fort det var dags att börja sälja, då jäääklar small det till, hela 9000 TB* innan lunchen!

Det var länge sen jag gjorde sånna siffror innan lunch, efter lunchen sätter jag mig, softar och pratar med lite folk, skriver manus till en av de nya killarna.. Och på slutet av dagen ringer jag två samtal till som drar mig upp till hela 12000 TB*!
Min chef var glad, Aras var glad och jag var jäävligt glad!
*För alla noll-koll ungar, TB = TäckningsBidrag!

Aja, ska läsa ett tag, sen säkert sova!

Peace and love, Superman Rad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar