söndag 11 oktober 2009

Ny dag imorgon


Ja, imorgon blir det en ny dag, ganska uppenbart jag vet, så det kan bli kul..

Men vem vet, tänk om det inte blir en ny dag, tänk om jorden går under! TÄNK OM!
Så vad finns det att göra? Vad kan man göra om man vet att jorden kommer gå under, men ni har ingeting att oroa er över. Mina källor har inte informerat mig om något sådant.. Så alla ni kan andas ut! Nej men seriöst.. Jag har legat i min säng i ett par dagar, såg solljus första gången igår.. eller egentligen inte, jag gick ut på kvällen... Men whatever.

Vill även ha en ta en tyst minut för en underbar och skaplig häst, De Skejplig........

Tack vare, vi kallar henne sofie, för det är det hon heter. Så har våran käre häst avlidit, hon sköt den, i tron av att det var en vanlig häst.. Så jag vill även sjunga en sång för denne häst.

Mmmm whatcha say,
Mmm that you only meant well?
well of course you did
Mmmm whatcha say........

Superman Rad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar